20 Nisan 2014 Pazar

Küçük Pizzalar

Malzemeler:


2 su bardağı ılık süt
1 paket yaş maya
1 su bardağı eritilmiş tereyağ
2 yemek kaşığı toz şeker
1 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un
İç malzemesi:
Beyaz peynir, kaşar peyniri
Domates, biber
Küçük doğranmış salam, sucuk, sosis, zeytin




Küçük Pizzalar


Yapılışı:

Maya süt ile eritilir ben süt yerine ılık su koydum bütün malzemeler ilave edilip kulak memesi kıvamında
yumuşak bir hamur elde edilir.üzeri örtülerek ılık bir yerde mayalandırılır.hamurdan küçük parçalar alıp elle yuvarlak açtım salçalı su sürdüm
küçük doğranmış salam sosis salam koyun  isteğe bağlı kaşar rendesi koyup en üste dilimlenmiş
biber domates zeytin koydum
--- Afiyet Olsun ---

Resimler:





  bunlar sonraki yaptıklarım üstüne kırmızı pulbiber serptim
piştikten sonra ortasına kaşar rendesi koydum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder